Fortnite Aktualizacja 3.0.0! Nowy sezon! Zmiany w trybie budowania!

Fortnite Aktualizacja 3.0.0!

Aktualizacja Fortnite oznaczona numerkiem 3.0.0. to początek nowego sezonu w Fortnite! Ponadto aktualizacja ta wprowadza poprawki w trybie budowy oraz 60 klatek na sekundę w na konsolach. Dojdzie nam również nowy watek fabularny w Ratowaniu Świata, nowa symfoniczna ścieżka dźwiękowa oraz bronie i postacie.

Ogólne zmiany

  • Istotne usprawnienia budowania!
    • Gracze mogą teraz wznosić budowle praktycznie wszędzie, nawet przez drzewa, kamienie i samochody.
      • Znacznie zwiększy to swobodę budowy (koniec z blokowaniem pochylni przez przypadkowe drzewa!).
      • Podpory strukturalne działają tak jak dotychczas, tj. budynki mogą powstać tylko na podłożu lub innych budynkach, a nie na obiektach, przez które budujecie.
    • Jeśli podczas budowy skończą wam się materiały, automatycznie przełączycie się na kolejny dostępny materiał.
      • Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Automatyczna zmiana materiału”.
    • Możecie teraz ciągle umieszczać wybrany element budowli, trzymając przycisk podstawowego strzału.
      • Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Turbo-budowanie”.
    • Battle Royale: Przełączanie elementów odbywa się teraz dużo sprawniej, szczególnie przy sterowaniu konsolowym lub w trudnych warunkach sieciowych.
  • Nowa, symfoniczna ścieżka dźwiękowa!
    • Ścieżkę dźwiękową stworzyli kompozytorzy muzyki filmowej – Marco Beltrami (m.in. Logan: Wolverine oraz The Hurt Locker. W pułapce wojny) oraz Pinar Toprak (m.in. serial Krypton i dodatkowe utwory do filmu Liga Sprawiedliwości). Ta godzinnej długości ścieżka została nagrana w Nashville przez znakomitą orkiestrę.
    • Ratowanie Świata: Cały podkład muzyczny został zastąpiony nową ścieżką dźwiękową.
    • Battle Royale: Ekrany logowania, startu i lobby posiadają nowe tło muzyczne na podstawie nowej ścieżki dźwiękowej.
  • Dodano opcję dla daltonistów
    • Można ją znaleźć w nowej zakładce „Ułatwienia dostępu” w opcjach gry.
    • Posiada ona również wskaźnik intensywności, abyście mogli ustawić stopień, jaki wam pasuje.
  • Prace nad tą funkcją ciągle trwają. Chętnie poznamy wasze uwagi na jej temat, szczególnie jeżeli nie będziecie w stanie znaleźć poziomu, który dostosuje kolory odpowiednio do waszych potrzeb.

  • Teraz jeśli gracz przytrzyma przycisk przeszukania/użycia podchodząc do skrzyni lub powalonego towarzysza, automatycznie wykona odpowiednią czynność od razu, gdy znajdzie się w zasięgu.
    • Działa to również podczas reanimacji towarzyszy.
  • Specjalny komunikat pojawia się teraz, jeśli na skutek problemów z serwerem pogorszy się funkcjonalność ekip.
    • Chodzi m.in. o problemy z dołączaniem do ekip lub z wysyłaniem zaproszeń.
  • Dodano ochronę przeciw oszustwom „Easy Anti-Cheat” na komputerach Mac.
  • Poprawiono ogólny wygląd i funkcjonalność paska tytułu, przycisków, oraz krawędzi okna w systemie Windows.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący przerwanie automatycznego biegu w momencie otwarcia ekranu mapy lub ekwipunku.
  • Ikony ekwipunku nie powinny już pozostawać w stanie wybrania, gdy zostaną przeciągnięte poza ekwipunek.
  • Poprawiono wydajność procesora podczas aktywacji nachodzących na siebie elementów, np. pułapek lub wyzwalaczy.
  • Zoptymalizowano renderowanie trawy w celu poprawy ogólnej wydajności.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlenie nieprawidłowych wartości po włączeniu opcji statystyk sieciowych.

Znane problemy

  • Mikrofony podłączone do kontrolerów są wyciszane w momencie zmiany któregoś z poziomów głośności.

Battle Royale

Bronie i Przedmioty

  • Dodano rękodziało.
    • Korzysta z ciężkich nabojów.
    • Rzadkość epicka i legendarna.
    • Można znaleźć jako łup luzem w świecie gry oraz w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
  • Poprawiono działanie strzelby-pompki. Teraz gdy gracz z niej strzeli i natychmiast zmieni broń, nadal będzie musiał przeładować strzelbę przed kolejnym strzałem.
  • Granaty nie mogą już trafiać krytycznie.
  • Usunięto walentynkową skórkę kuszy.
  • Zmieniono szansę na zdobycie pistoletów jako łup luzem w świecie gry:
    • Zwiększono częstotliwość występowania niepospolitych pistoletów o 25%.
    • Zwiększono częstotliwość występowania rzadkich pistoletów o 100%.
    • Zmniejszono częstotliwość występowania epickich pistoletów z tłumikami o 33%.
    • Zmniejszono częstotliwość występowania legendarnych pistoletów z tłumikami o 20%.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie kolorowych obwódek wokół leżących broni.
  • Usunięto błąd sprawiający, że kusza nie była przeładowywana, jeśli naciśnięto spust przy pustym magazynku.
  • Usunięto błąd sprawiający, że granat impulsowy nie zawsze przyczepiał się do miejsca trafienia.
  • Usunięto błąd związany z zanikiem odrzutu, sprawiający, że po zmianie broni celownik był niżej niż powinien.

Wydajność

  • Dodano tryb 60 klatek/sek. na konsolach PS4, Xbox One, PS4 Pro oraz Xbox One X.
    • Domyślnym ustawieniem Battle Royale jest teraz tryb 60 klatek/sek, lecz w ustawieniach można tę liczbę zmniejszyć do 30, jeżeli preferujecie wyższą jakość grafiki.
    • Ten tryb zastępuje tryb nielimitowany.
  • Zoptymalizowano wybór broni i budowli, aby zwiększyć sprawność reakcji w trudnych warunkach sieciowych.
  • Zoptymalizowano kilka elementów interfejsu w grze w celu poprawy wydajności.

Poprawki błędów

  • Usunięto zacinanie się gry podczas skoku z bojowego busa.
  • Usunięto zacinanie się gry podczas spotkania po raz pierwszy graczy używających niektórych skórek.

Rozgrywka

  • Gracze teraz zachowują kontrolę nad swoją postacią przez 10 sek. po zdobyciu Królewskiego Zwycięstwa!
  • Gracze, którzy nie założyli żadnego ubioru, będą mieli ten sam strój w grze i w lobby.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że podniesienie pierwszej broni czasami nie powodowało jej wyposażenia.
  • Usunięto błąd powodujący znikanie celownika w pewnych sytuacjach.
  • Usunięto błąd powodujący upuszczenie niewłaściwego przedmiotu, gdy gracz zmienił pole ekwipunku zaraz po podniesieniu nowego przedmiotu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami zrzuty zaopatrzenia były niewidzialne z większej odległości.
  • Usunięto błąd sprawiający, że modele innych graczy wydawały się zbyt duże w pewnych warunkach sieciowych.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający uruchomienie pułapek ściennych umieszczonych za pewnymi konfiguracjami schodów, które nie blokowały tych pułapek wizualnie.
  • Usunięto błąd czasami powodujący zużycie przedmiotu z niewłaściwego stosu, jeśli na pasku szybkiego wyboru jest kilka stosów.
  • Usunięto błąd powodujący w rzadkich przypadkach zawieszenie się serwera w momencie dołączania gracza do gry.
  • Usunięto błąd powodujący opóźnienia graficzne podczas podnoszenia przedmiotów lub otwierania skrzyń.

Interfejs

  • Teraz można otworzyć pełnoekranową mapę w trybie obserwowania.
  • Pełnoekranowa mapa wyświetla teraz informacje o działaniu przycisków w prawym górnym rogu.
  • Droga bojowego busa jest teraz widoczna na mapie jeszcze przed startem.
  • Podczas podnoszenia przedmiotów ich nazwy i liczba wyświetlane są ponownie w interfejsie w grze w wyraźniejszy sposób.
  • Liczba nabojów w broni leżącej na ziemi jest teraz wyświetlana w jej opisie.
  • Do menu opcji dodano nowe ustawienie – „Tryb streamera”, które ukrywa wszystkie nazwy graczy oprócz członków oddziału.
  • Podczas obserwowania graczy pod ich nazwami widnieją liczby graczy przez nich zlikwidowanych.
  • Opuszczenie gry przez obserwatora nie powoduje już wyświetlenia komunikatu.
  • W trybie obserwowania komunikat „Zajmujesz X miejsce” pojawia się tylko na 10 sekund, a nie na 20.
  • Do zakładki karnetu bojowego dodano przycisk pomocy, zawierający listę najczęściej zadawanych pytań.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że po likwidacji ranga przeciwnika na sztandarze nie odpowiadała jego randze, lecz twojej.
  • Poprawiono opis przypisania przycisku emotki w menu ustawień sterowania.
  • Usunięto błąd sprawiający, że wiadomości i komunikaty podlegały zmianom ustawienia rozmiaru interfejsu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami przycisk Esc anulował czynności w grze zamiast powodować otwarcie menu.
    • Powaleni gracze, którzy byli w trybie budowy, nie mogli otworzyć menu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gdy obserwowany gracz celował ze snajperki plecami do ściany, model jego postaci zasłaniał widok obserwującym.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie powiadomień o dołączeniu obserwatorów mimo wyłączenia tej opcji.
  • Zwiększono odstęp graficzny między ilością amunicji w magazynku i amunicją pozostałą w rezerwie.

Społecznościowe

  • Dodano możliwość użycia emotek w lobby przed grą.
    • Możecie to zrobić, klikając na swój awatar, a potem na opcję „Emotka”.
  • Sztandary, poziomy wzmocnień i stopnie karnetów bojowych członków ekipy są teraz widoczne w lobby.
  • Górne menu w lobby pokazuje teraz poszerzone informacje na temat członków ekipy (podobnie do menu podczas gry).
  • Zmieniono styl wyszukiwarki ekip i uproszczono wygląd opcji zaproszenia/dołączenia.
    • Dostępne czynności w kontekście znajomych lub zaproszeń są teraz wyświetlane w jednej linii.
  • Ray nie ogłasza już entuzjastycznie wszystkich zaproszeń do znajomych.

Poprawki błędów

  • Usunięto kilka błędów uniemożliwiających otrzymanie zaproszenia do ekipy.

Grafika I Animacja

  • Usunięto rozmycie z powodu głębi ostrości, aby znacznie zwiększyć ostrość obrazu u wszystkich graczy.

Poprawki błędów

  • Oświetlenie o wszystkich porach dnia i nocy ma teraz identyczną jasność na każdym poziomie szczegółów.
  • Zmieniono kontrast i intensywność oświetlenia, aby poprawić kontrast w pewnych porach dnia, gdy był on za niski, oraz osłabić cienie w porach dnia, w których były one zbyt ciemne.
  • Usunięto błąd sprawiający, że powaleni gracze stawali się niewidzialni, jeżeli zostali ożywieni pod wodą.

Dźwięk

  • Dodano nowe odgłosy trafienia z samopowtarzalnego karabinu snajperskiego, aby nie brzmiało ono tak przytłaczająco.

Poprawki błędów

  • Wprowadzono poprawkę, która powinna usunąć zacinanie się i opóźnienia dźwięku powstałe w ostatniej aktualizacji.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosu założenia kilofa w momencie skoku innych graczy z bojowego busa.

Znane problemy

  • W rzadkich sytuacjach gra może się zawiesić w menu interfejsu, jeśli włączona jest funkcja ShadowPlay Highlights. Aby temu zapobiec, należy zaktualizować program GeForce Experience do najnowszej wersji.
  • Czasami po otworzeniu zestrzelonego zrzutu zaopatrzenia łupy pojawiają się w powietrzu i powoli opadają na ziemię.
  • W rzadkich przypadkach gracze nie mogą wejść do budowli zbudowanej przez gracza.
    • Aktualnie ten problem można rozwiązać naciskając przycisk edycji na sąsiedniej budowli.

Fortnite Polska, Partnerzy Fortnite Polska, Fortnite Polska Fanpage, Fortnite Polska Grupa, Fortnite Polska Grupa Konsolowa, Fortnite Polska Team Speak 3


Ratowanie Świata

Rozgrywka

  • Dodano deskolotkę.
    • Deskolotkę można zdobyć wykonując nowy wątek zadań samouczka, dostępny po ukończeniu 5. misji obrony burzowej tarczy bazy głównej w Kamiennym Lesie.
    • Przemierzajcie mapę na pełnym gazie!
    • Przywołanie deskolotki trwa 3 sekundy, lecz nie zużywa ona energii w trakcie używania.
    • Otrzymanie obrażeń podczas lotu na deskolotce powoduje strącenie z niej. Unikajcie pustaków!
  • Rękodziało Orzeł Bielik jest już dostępne w tygodniowej ofercie sklepu gry.
    • To najpotężniejsze i najwolniejsze rękodziało dotychczas wydane!
    • Celne i skuteczne na krótki i średni zasięg.
  • Dostępny jest nowy rozdział wydarzenia Wiosno przybywaj! – „Eksplozja szczęścia”!
    • Uczcijcie Księżycowy Nowy Rok nowymi zadaniami i atrakcjami! To istna petarda!.
    • Odbierzcie smoczą broń w nagrodę za ukończenie wątku fabularnego.
  • Przytulne ognisko nie przywraca już pełnej wartości Zbieractwa za każdym razem, gdy uleczy gracza; zamiast tego całkowita korzyść rozłożona jest na cały czas jego działania.
  • Do sukcesu Projektu Deskattan teraz potrzebny jest tylko jeden syfon, a nie 3. Gracze nadal muszą ukończyć wszystkie trzy fazy obrony syfonu.
  • Dostosowano koszta wszystkich pylonów bluglutu.
  • Zwiększono szybkość zbierania drewna, kamienia i metalu. Dokładne zmiany zależą od obiektu, lecz najczęściej mieszczą się w granicach 10-20%.
  • Przewidujemy dodanie opcji tworzenia przedmiotów z poziomu głównego menu w ramach funkcji uniwersalnego ekwipunku.
  • Zmniejszono częstotliwość pojawiania się lam dystansowych i bliskich oraz brońlam o 20%.

Poprawki błędów

  • Ścienne wyrzutnie znów odrzucają pustaki w kierunku ustawienia pułapki.
  • Gdy kilku graczy naraz spróbuje zebrać zasoby z budynku lub lamy Rubieżnika, słabe punkty pojawią się teraz dla wszystkich.
  • Do stworzenia przytulnego ogniska potrzeba teraz proszku mineralnego (jego rodzaj zależy od stopnia przedmiotu).
  • Złoto wydarzenia Wiosno przybywaj! miało nieprawidłową nazwę w jęz. angielskim.
  • Poprawiono ścienne pułapki z drewnianymi kolcami; teraz nie mają one czasu przeładowania.
  • Poprawiono obrażenia zadawane przez pułapki ścienne z drewnianymi kolcami o różnych stopniach i klasach rzadkości.
  • Usunięto błąd sprawiający, że pułapki ścienne z drewnianymi kolcami nie odbijały obrażeń we właściwy sposób.
  • Stracony przedmiot ocaleńca nie pojawia się już poza obszarem poszukiwań.
  • Jeśli przekaźnik ocaleńców nie wygeneruje ocaleńca, spełni on teraz związane z tym cele misji i zapewni pełną nagrodę.
  • Usunięto błąd umożliwiający przeszukanie skrzynek pocztowych nawet wtedy, gdy gracz nie wykonywał związanego z nimi zadania.
  • Usunięto błąd powodujący pojawianie się Summer poza burzową tarczą posterunku.
  • Wyrzutnia lampowa oraz niszczyciel tam nie otrzymują już profitów bazujących na trafieniach w głowę.
  • Usunięto błąd sprawiający, że nowe schematy smoczej broni mogły wylosować niedopuszczalne kombinacje profitów.
  • Poprawiono opisy profitu broni białej „Spadek Trwałości” – zamiast tego wspominają one o premii do trwałości; wartości dostosowano do nowych opisów.
    • Opisy te pokazywały też nieprawidłowe wartości – już je poprawiono.
  • Schematy kusz powodują teraz tworzenie broni o odpowiednim poziomie mocy.
    • Teraz podczas tworzenia, upuszczenia lub podnoszenia kuszy wyświetla się jej prawidłowy model.
  • Usunięto błąd powodujący generowanie kilku typów wrogów żywiołowych w jednym starciu po zwiększeniu poziomu trudności. Normalnie powinien pojawiać się tylko jeden typ wrogów żywiołowych, nie licząc starć z minibossami.

Bohaterowie

  • Do sklepu okresowego dodano walentynkową Ninję – Specjalistkę Ściskania Sarę.
  • Dodano nowe legendarne wersje bohaterów na Księżycowy Nowy Rok do wiosennej lamy:
    • Berserker Renegat
    • Kontrolerka Tłumu Izza
    • Petarda Faza
    • Żywa Błyskawica Mari
  • Zrównano bazową prędkość poruszania się wszystkich bohaterów.
    • Budowniczowie poruszają się teraz z tą samą prędkością, co Żołnierze i Rubieżnicy.
    • Profit Ninji „Shinobi” oprócz redukcji obrażeń od upadku o 10% zwiększa teraz prędkość ruchu i sprintu o 10%.

Poprawki błędów

  • Poprawiono opis profitu wsparcia Rubieżnika Petardy Sokolego Oka. Wcześniej pokazywał on zwiększenie obrażeń o 12% na wszystkich poziomach rozwoju bohatera; teraz poprawnie pokazuje on 12%, 18% i 24% na 1, 2, and 3 poziomie rozwoju.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie kwestii mówionej Smoczego Cięcia.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po zniszczeniu bomby trolla przez Falę Uderzeniową Żołnierza gracz tracił kontrolę nad postacią.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po zmianie broni Wir Pracy czasami aktywował się już po jednym ciosie.
  • Usunięto błąd umożliwiający Żołnierzom sprint podczas celowania rzutu granatem odłamkowym.
  • Usunięto błąd umożliwiający przedwczesne przerwanie silnego ataku lekkim mieczem.
  • Usunięto błąd graficzny powodujący zamianę wyglądu epickiego i legendarnego plecaka Rubieżnika Petardy Sokolego Oka.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający aktywację zdolności bohaterów, pocisków oraz efektów graficznych w wodzie.
  • Usunięto błąd powodujący, że epicka wersja Świątecznej Sary miała jako zdolność 2 stopnia Księżycowy Kop zamiast Shurikenów.
  • Usunięto błąd powodujący znikanie malunku z twarzy Strażniczki Soczek.
  • Zmieniono opis profitu Ninji „Deszcz Śmierci”, aby pokazywał nowy schemat rzutów.

Interfejs

  • Poprawiono grafiki i etykiety ścieżek w drzewku zdolności, aby ułatwić graczom rozwój.
  • Dodano nowe kolorowe tła i napisy do drzewek zdolności, aby ułatwić graczom rozwój.
  • Wybranie opcji „Znajdź wszystkich …” w menu bohaterów lub oddziałów pokaże teraz wybranego bohatera, ocaleńca lub obrońcę po otwarciu odpowiedniego podmenu zbrojowni.
  • Uściślono zachowanie się przycisku szybkiego czatu na ekranie ustawień sterowania.
  • Dodano fioletową ikonę czaszki nad minibossami.
  • Poprawiono ikonę złota wydarzenia Wiosno przybywaj!

 

 

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie komunikatu „Łączenie…”, gdy towarzysz z drużyny dołącza do gry.
  • Poprawiono opis zrzutu zaopatrzenia.
  • Kliknięcie na zablokowany oddział spowoduje teraz przeniesienie do „najwcześniejszego” węzła, który odblokuje jakiekolwiek miejsce w tym oddziale, a nie do węzła powodującego odblokowanie miejsca przywódcy oddziału, jak dotychczas.
  • Usunięto błąd powodujący chwilowe zniknięcie profitów broni z interfejsu w grze.
  • Usunięto błąd sprawiający, że wyświetlany poziom przedmiotu nie był aktualizowany.
  • Poprawiono tekst wyjeżdżający poza rubrykę w zakładce sklepu (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami sterowanie kontrolerem przestawało reagować.
  • Usunięto błąd, który czasami powodował zacinanie się gry w zakładce zadań.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe zmiany informacji o szczegółach misji po najechaniu na nie kursorem myszy.
  • Poprawiono ucięty tekst w menu zbrojowni (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Etykiety przycisków przełączania zakładek są teraz ukrywane, jeśli nie można ich użyć.
  • Usunięto błąd sprawiający, że przycisk wyboru misji był zbyt duży w pewnych sytuacjach.
  • Zmieniono rozkład przycisku oddziałów obrońców tak, aby lepiej działał po odblokowaniu wszystkich oddziałów.
  • Usunięto błąd czasami powodujący wyświetlanie nieprawidłowego poziomu mocy ocaleńców na polach ról.
  • Usunięto błąd związany z zakupem dodatkowych lam podczas samouczka dotyczącego sklepu.
  • Usunięto niepotrzebne puste linie w opisie Wzroku Niedźwiedzia.
  • Usunięto literówkę w opisie Szybkiego Kopa (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Poprawiono opis Krzepkiego Uderzenia, żeby odnosił się do bazowych wartości zdrowia, oraz uzupełniono wyświetlaną nazwę Doktora BAZY.
  • Usunięto błąd sprawiający, że ikony na minimapie czasami znikały razem z chmurą zagrożenia.
  • Snajperka „Zemsta Ralphiego” teraz poprawnie podaje informacje dotyczące stopni.
  • Usunięto niepotrzebne informacje z opisu talizmanu na patrole.
  • Poprawiono zbyt długi tekst psujący rozkład menu nagród dnia (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Poprawiono opis węzła „Nalot: Obrażenia”, aby dokładnie odzwierciedlał premie.
  • Poprawiono opis węzła „Latająca Wieżyczka: Szybkostrzelność” w 4. drzewku zdolności, aby dokładnie odzwierciedlał premie.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom na konsolach wybór zdolności w drzewku.

Dźwięk

  • Dodano odgłos ogłuszenia plazmą do WABIK-a, gdy gracz posiada odpowiedni profit.

Znane problemy

  • Przycisk „Zaimportuj znajomych” nie jest dostępny w menu gry w wersji 3.0.0.
    • Na razie możecie go znaleźć w programie startowym Epic Games.
  • Zadania serwisu Twitch nie zapewniają misji dnia.
  • Projekty broni i podręczniki szkoleniowe nie są w pełni zwracane podczas recyklingu przedmiotów o co najmniej 2 gwiazdkach.
  • Recykling poprzez menu kontekstowe nie zapewnia podglądu zwracanych przedmiotów.
  • Pierwszy komunikat w czarnym oknie o modyfikatorach strefy znika zbyt szybko, by móc go wygodnie przeczytać.
  • Gracze nie mogą edytować budowli, jeśli wybrano plany innej budowli.
  • Promień wybuchu broni wybuchowych na stronie statystyk jest podpisany jako zasięg.
  • Wyróżnione zadania po ukończeniu nadal są wyświetlane jako częściowo ukończone.
  • Interfejs nagród na mapie pól wyświetla zwykłe złoto jako „sezonowe”.
  • Posiadane smocze bronie mogły wylosować niedopuszczalne kombinacje profitów.

Zmiany w trybie budowania!

Zmiany w trybie budowania, a dokładniej ulepszenie tej funkcji!

Developerzy Fortnite cały czas starają się poprawić odczucie gry. Dzięki nowym funkcjom, które będą dostępne po aktualizacji 3.0.0 (czyli jutro) będziemy mogli zbudować schody cały czas walcząc. Zapewne też wiele razy irytowało was, że nie mogliście budować blisko drzew lub innych obiektów.A może zapomnieliście kiedyś przełączyć materiałów, gdy się skończyły? Wszystkie te problemy zniknął jutro!

Turbo-budowanie

Ta funkcja da nam możliwość strzelania się przy jednoczesnym ciągłym budowaniu. Tą opcję będzie można ustawić w ustawieniach gry. Dzięki temu będziemy mogli między innymi szybko budować w grze cały czas pozostając w walce. Twórcy gry zapewniają, że Turbo-budowanie będzie bardzo przydatne, gdy będziemy chcieli wznosić dookoła siebie wznieść budowle, bądź biec po rampach w momencie tworzenia ich.

Automatyczna zmiana materiałów

Te rozwiązanie sprawi, że w momencie skończenia się używanych materiałów gra automatycznie zmieni nam je na inne. Teraz nie będzie trzeba już się martwić o brak danych budulców przy szybkich akcjach. Opcję tę również trzeba będzie ustawić w ustawieniach gry. Automatyczna zmiana materiałów pozwoli nam bardzo szybko budować i nie martwić się o nasze materiały.

Przenikanie obiektów podczas budowania 

Denerwuję was brak możliwości zrobienia schodów przy drzewie, skale lub pojazdach? Od następnej aktualizacji nasze budowle będą przenikać nie tylko przez mniejsze obiekty, ale i większe. Co to oznacza w praktyce? Będzie można stawiać obiekty wszędzie i w każdej chwili. Musimy jednak pamiętać, że budowle nadal muszą opierać się na ziemi, innych budynkach lub budowlach. Zerwanie tego połączenie zniszczy naszą budowlę.

Zamiana fragmentów budowli 

Przełączanie się pomiędzy fragmentami budowli wydaje się wolne i nieprzewidywalne w szczególności na konsolach. Epic Games wprowadziło zmodyfikowało kod gry, aby to zmienić. Od teraz by postawić budowle nie będziemy łączyć się z serwerami. Ta modyfikacja pojawi się na razie tylko na trybie Battle Royale, ale niedługo wkroczy również do Ratowania Świata.


Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to dołączcie do naszego Fan Page na Facebooku, Grupę czy też TS’a3 by pozostać z nami zawsze w kontakcie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.