DBD-Dead by Daylight-Aktualizacja 1.9.0

DBD-Aktualizacja 1.9.0

CECHY I ZAWARTOŚĆ
Zmiana – Usunięto skórkę z ozdobą Winter Eventu i zastąpiono ją Mystery Box
Zmiana – Usunięto akcesoria zimowe i motywowe skórki z lobby i gry
Zmiana – Usunięto tematyczne lobby i muzykę w menu w stylu zimowym
Zmiana – Usunięto możliwość pojawienia się elementu petardy “Winter Party Starter” w skrzyniach i na stronie Bloodweb


Funkcja – Dodano skrót “Power Secondary” do Killer Controls. Gracze Hag mogą teraz ponownie powiązać przycisk Teleport, który powinien teraz zapobiec przypadkowym teleportacjom podczas korzystania z dodatku Mint Rag.

Zmiany, Poprawki, Balans:

  • Zmiany w BloodWeb
    • Zmieniono koszt pół ceny Mystery Box z powrotem na pierwotne wartości
    • Ponownie dostosuj liczbę dropów przedmiotów z poziomu 25 do 50
    • Wskaźnik pojawiania się tajemniczych pudełek powraca na to, co było przed wydarzeniem zimowym.
  • Zmiany w projekcie
    • Efekt statusu ślepoty blokuje teraz aury uzależnionych i zmarłych. (Obejmuje to dodatki Hex: The Third Seal i Huntress)
    • PIELĘGNIARKA: po mrugnięciu, pielęgniarka miała specjalny atak z różnymi wartościami prędkości i strefami wykrywania. To zostało usunięte. Pielęgniarka będzie miała regularne lunche po mrugnięciu.
    • PIELĘGNIARKA: czas trwania mrugnięcia zależy teraz od tego, jak długo gracz ładował miganie, a nie odległość przebytą podczas mrugnięcia. Czas wymagany do pełnego naładowania błysku (2 sekundy), maksymalnej odległości przebytej (20 metrów) i czasu potrzebnego do pokrycia tej odległości (1,5 sekundy) pozostaje niezmieniony.
    • PIELĘGNIARKA: Ustawiono prędkość Lunge: ona teraz przyspieszy do maksymalnej prędkości 6,9 m / s podczas lonży, podobnie jak inni zabójcy. Wcześniej jej regularny (nie migający) atak był wolniejszy od innych zabójców z powodu jej zmniejszonej prędkości poruszania się.
    • PIELĘGNIARKA: Czas ponownego pojawienia się jest teraz znacznie krótszy i powinien się pojawić, gdy zamiga, powinno to usunąć wrażenie, że jej kolizja jest na miejscu, zanim będzie widoczna, i pozwolić na wizualne informacje zwrotne, aby zagrać przeciwko The Nurse.
    • PIELĘGNIARKA: zaktualizowaliśmy czas potrzebny na miganie i powiązaliśmy ten czas z czasem, w którym pielęgniarka mruga. Ze względu na poprawę mechaniki Blink, pielęgniarki mają teraz możliwość szybkiego mrugnięcia, zamiast zmuszać ich do mrugnięcia w związku z tym, jak długo ładują. Połączenie czasu ładowania przez okres, w którym pielęgniarka zajmie się wyparciem, pozwoli przeżyć, aby zawsze mieli podobną wizualną kolejkę i czas, aby dać im czas na próbę uniknięcia Nurse.
    • PIELĘGNIARKA: Zaktualizowaliśmy sposób obliczania miejsca, w którym pielęgniarka Mruga, zmiana ta pozwala pielęgniarce mrugać w górę iw dół z większą dokładnością. Ta zmiana umożliwiła także pielęgniarce zmianę jej zasięgu, co pozwoliło jej zamrugać bliżej, gdy wcześniej popełniłaby dystans, który zaatakowała. To znacznie poprawi zdolność pielęgniarki do mrugnięcia. Poniższe punkty dotyczą dodatkowych zmian salda, które powinny przeciwdziałać poprawie Mrugnięcia.
    • ZNACZNIKI: Dostosowaliśmy sposób wyświetlania Znaków Scratch, nie powinny one już być; pojawia się na podłodze nad ocalałym i pojawia się na ścianach, które są przeciwieństwem ocalałego. Nadal będą się pojawiać pod podłogą, gdy nad nimi przeżyje rozbitek.
    • Zapisz tekst i funkcjonalność “Najlepszy na ostatni” został zaktualizowany. Pomyślny czas odnowienia ataku nie zostanie utracony podczas zmiany celów w trakcie pościgu i pozostanie aktywny tak długo, jak długo będzie trwało pościg przez ponad 20 sekund.
  • Zmiany map
    • Dodano logikę, która ogranicza liczbę ogólnych palet, które mogą pojawiać się na mapie przedszkola w Badham, do 3. Sprawiła, że ​​zewnętrzne palety były proceduralne.
    • Zmieniono minimalną i maksymalną liczbę palet proceduralnych, które mogą się odradzać. Globalna zmiana.
    • Naprawiono exploit na obiekcie harwestera w motywie farmy.
    • Wdrożono nowy system zarządzania paletami, który pozwala nam dostosować minimalną i maksymalną liczbę palet proceduralnych, które mogą być odradzane na mapę.
    • Zwiększono minimalną odległość tarła pomiędzy paletami proceduralnymi od 8m do 10m. Globalna zmiana.
    • Zmniejszono liczbę palet, które mogą pojawiać się na krawędziach map Backwater Swamp.

NAPRAWA BŁĘDÓW

  • Dodano “Osobiste” do pokrowca kredowego, pokrowca na kredę i pokrowca na kość słoniową, oferującego opisy we wszystkich językach z wyjątkiem portugalskiego, polskiego, chińskiego tradycyjnego, koreańskiego i japońskiego
  • Dodano “Osobiste” do Escape! Prezentacje ciast i roczników Pudding rocznicowych we wszystkich językach z wyjątkiem portugalskiego, polskiego, tradycyjnego chińskiego, koreańskiego i japońskiego
  • Zmieniono nazwę personalizacji głowy Jake’a Old Mana z pakietu DLC Head Case na Old Man Jake
  • Naprawiono brakujące słowo w jednym z porad dotyczących ładowania ekranu narzędzia do ładowania
  • Naprawiono literówkę w “Obedience” lekarza – dodatek Carter’s Notes, który odwołał się do Shake it zamiast Snap Out Of It
  • Naprawiono literówkę w sekcji “Stan zdrowia ocalałych” w poradniku i przewodniku dla Killers
  • Naprawiono wizualną desynchronizację między hostem a klientem, która mogła spowodować, że Pielęgniarka stała się niewidoczna po podwójnym mrugnięciu lub Memento Mori
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom dostać się na jeden z filarów w Pale Rose
  • Naprawiono problem, który blokował ruch Zabójcy, gdy przysadzisty przykucnął przed belą siana na kombajnie w mapach Coldwind Farm
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe odtwarzanie dźwięku, gdy The Shape zabił ocalałego
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bonusy dodatkowe pojawiały się jako premie za promocję na ekranie tally. Tylko angielski.
  • Naprawiono problem, który powodował, że efekt przeklętego statusu i ikona debuffowania nie pojawiały się, gdy wywołano Hex: Ruin lub Hex: Huntress Lullaby
  • Naprawiono błąd, który powodował, że oczy Nightmare’a wydawały się półprzezroczyste w grze
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk Aktualizacji błędnie znikał z ekranu podsumowania
  • Naprawiono błąd, który powodował, że aura Bohatera otwierała bramkę wyjściową, aby pokazać się w niewłaściwym zakresie podczas korzystania z funkcji Wake Up! akcydens
  • Naprawiono problem, który powodował resetowanie wyposażonych dodatków w Loadout po zmianie ról w Zabij swoich znajomych
  • Naprawiono problem, który mógł spowodować pojawienie się niewidzialnego pionka w meczu, gdy ten rozbitek został rozłączony podczas ładowania
  • Naprawiono problem, który czasami powodował, że punkty na tablicy wyników były niespójne między hostem a klientami
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przeszukiwanie skrzyni w mieszkaniu matki
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał śledzenie kreskowania lub pułapek za pomocą elementu Rainbow Map lub dodatków do map z czarnego jedwabiu / czerwonej liny
  • Naprawiono błąd, który powodował sabotaż Zestawu narzędzi Inżyniera
  • Naprawiono problem, który powodował, że dodatki graficzne z wcześniej wyposażonego elementu pozostały niezmienione podczas przełączania elementów w Loadout
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Killerom nie przyznano bonusowych punktów Bloodpoints z dodatkowym atutem Hex: Thrill of the Hunt
  • Naprawiono błąd, przez który klienci mieli wyładowanie Kill Your Friends, jeśli opuścili prywatny pojedynek
  • Naprawiono problem z dodatkiem “Pielęgniarka” w Plaid Flannel, który spowodował wskazanie niewłaściwej pozycji migania. Powinien teraz dokładnie wyświetlać docelową lokalizację migania.
  • Naprawiono problem z dodatkiem Plaid Flannel The Nurse, który powodował, że wskaźnik migania wyświetlał cieniowanie, które zawsze było za obiektem. Będzie teraz poprawnie wyświetlany z lekkim cieniowaniem, gdy nie będzie wyświetlany, i ciemnym cieniowaniem, gdy znajduje się za obiektem. Powinno to uczynić jaśniejszym miejsce, w którym wyląduje mrugnięcie.
  • Naprawiono wiele problemów, które blokowały ruch gracza, gdy ktoś przeżył na określonych hakach w Teatrze Leczenia
  • Naprawiono wiele literówek w różnych codziennych rytuałach
  • Naprawiono różne nieprzejezdne przerwy na mapie przedszkola w Badham
  • Naprawiono różne nieprzejezdne luki w mapach Coldwind Farm
  • Naprawiono różne nieprzejezdne luki na mapie Disturbed Ward
  • Naprawiono różne nieprzejezdne przerwy w mapach MacMillan Estate
  • Wstępnie rozwiązano problem, który czasami może powodować, że na mapach MacMillan Estate nr 2 nie pojawią się zewnętrzne haczyki # 2. Ze względu na charakter tego problemu trudno było go odtworzyć, a my śledzimy status problemu po potwierdzeniu tej poprawki.
  • Zaktualizowano różne oferty i opisy dodatków, aby odpowiednio odzwierciedlić ich zachowanie we wszystkich językach

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.